Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dimecres, 2 de març del 2011

Masturbació femenina, opina noia de 20 anys

Doncs ÉS CLAR que ens masturbem! És una activitat plaent i sana. El que passa és que:
a) Com diuen per allà està mal vist i això o bé que les noies es frenin una mica o bé que menteixin i diguin que no ho fan
b) s'ha de tenir en compte que els nois comenceu abans que les noies la pubertat, almenys en general. Per tant també començareu, en general, a masturbar-vos una mica abans
c) al començament no saps ben bé com masturbar-te. Les noies que ho han fet només un o dos cops potser et diuen "psè doncs jo volia una altra cosa". La pràctica et descobreix noves sensacions.

Personalment tinc 20 anys i em vaig masturbar per primer cop als 16. Ara tinc nòvio però això no treu que em masturbi igual, encara que potser menys que abans Twisted Evil La veritat és que trobo una bajanada aquest tabú del què parleu, que per cert existeix i força sobretot entre les noies més joves i en les de de la generació dels meus pares enrere. No està bé, ens fa créixer amb un sentiment de colpa per una cosa completament natural i ens treu la oportunitat de poder compartir experiències.

2 comentaris:

  1. Doncs jo vaig començar al 10 anys, "jugant" amb peluixos, amb coixins, llençols... Provant i experimentant, i continúo provant i experimentant perquè segons el dia segueixo uns passos o uns altres.

    ResponElimina
  2. Per que no ens expliques un dels teus experiments?
    Un dels que t'hagi agradat més o un dels més sorprenents? Dona'ns detalls si us plau...
    BlocErotic

    ResponElimina