Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

diumenge, 16 d’octubre del 2011

LLibre erotic ELS CONYS SABOROSOS



LLibre de Valerià Pujol


Sinopsi

En l’era del sexe 2.0, Els conys saborosos és un llibre amb una vigència insòlita. Els límits de l’experiència eròtica que plantegen els relats, la vigorosa pulsió narrativa, el tractament lingüístic contemporani i la voluntat, reeixida, de transgredir l’estreta mirada de la societat lectora, situen Els conys saborosos en línia amb la tradició eròtica europea i capaç d’assolir l’excitació intel·lectual del lector, el millor camí per arribar a un grau homologable d’excitació física.

Un tast

El darrer Autobús 
El darrer autobús. Desert. Frenada i espetec de portes. Com
sempre el gest mecànic de desprendre una moneda. Més o menys
excitació a l’entrecuix. Més o menys odi en la mirada del cobrador.
Neons ciutadans embolcallant tota una ciutat suïcida. I l’autobús
com un foll —era el darrer— passant semàfors en ambre, jugant a
la ruleta russa i nosaltres víctimes i alhora espectadors indiferents.
Era ja massa tard per a una reacció assenyada. A mi m’era ben bé
igual que em portessin a la mort o a la cambra buida. No sé si
era també així per als altres dos passatgers, però els seus rostres
no mostraven neguit ni inquietud. Possiblement tampoc no els
esperava ningú. Em sentia buit com cada dia, més buit potser que
cada dia, i això de sobte em provocà una glopada de desig feréstec i
una erecció imparable. Vaig haver de flectir les cames per evitar una
compressió excessiva i, malgrat voler obviar el fenomen, l’erecció
seguia resoluda. Mirava per la finestra i la ciutat era morta, mirava
el terra i era ple de papers, puntes de cigars i restes de tiquets,
mirava el cobrador i feia cabotades. Intentava pensar en el tedi de
l’oficina i apareixia la joveníssima secretària acabada de contractar,
queia del cel i s’imposava Linda Lanz, Nabokov treia el cap per la
porta i m’oferia Lolita. Era impossible deturar l’atzar.

L’autobús s’aturà i davallaren els dos personatges. Ara era sol al
vehicle i vaig decidir alimentar el fenomen. Buscant a la darrera
butxaca de la gavardina aparegué un exemplar de Plate i el vaig
començar a fullejar sense amagar-me’n. El cobrador llançava mirades
de cua d’ull.
L’autobús s’aturà altra volta i pujà la noia, que des de feia una
setmana era puntual a la cita. Sempre la veia pujar, però no sabia
quin era el seu final de trajecte, perquè jo baixava abans. Era una
noia més aviat esquifida però amb molt probables promeses ocultes.
Me la vaig mirar de cap a peus i ella avui em tornà l’esguard,
torçant lleugerament el musell en un gest ambigu. Avui s’assegué
tot just a la punta de la cadira vinclant el cos a la manera egípcia.
Es començà a rosegar sensualment el polze i també de cua d’ull
enviava missatges xifrats. El cobrador exercia d’àrbitre de tennis.
Vaig deixar la revista a la cadira del costat. Em vaig aixecar i l’erecció
es marcava durament al camall dels pantalons. El cobrador es
mogué al seu seient i ens mirava a tots dos.
Arribà la meva parada i la vaig deixar passar. El cobrador somrigué
amb sornegueria. Aleshores apropant-me a la passatgera li vaig
dir: «Avui és un dia especial, especialment buit. He deixat passar
la meva parada.» I ella digué: «Sí.» I afegí: «Fes-me el que vulguis.
Tot el que és buit és teu, pot ser teu el meu sexe.» Em vaig descordar
la cremallera i aparegué un ceptre poderós. Ella es deixà caure
el vestit i anava nua de sota. No digué ni un mot. Obrí les cames,
flectí el cos endavant fins a tocar amb les mans el seient i oferí un
sexe sucós i pobladíssim. Tots els forats oferts, meridians. Jo la vaig
penetrar amb ràbia, gairebé amb odi. Aquell cos s’oferia al meu
buit, aquell matoll salvatge volia ocultar les tribus dels meus fàstics
inútils. Quines històries! I el cobrador havia baixat del pedestal i
brandava una maça ostensible, tremolosa de sang i de dies abstemis.
Li vaig cedir la plaça a mig examen. No fou, però, la darrera

jugada. El vaig deslliurar de l’uniforme que li amagava el cul i li
vaig clavar la meva pica encara enroentida. El conductor frenà en
aquell moment precís i les penetracions foren més profundes. La
Companyia de Transports perdé la batalla i l’autobús arribà amb
força retard.

1 comentari:

  1. A mi mai m'ha passat una historia de sexe al autobus i mira que m'agradaria, em calenten molt
    les aventures calentes al transport públic.
    Potser hauré de agafar més le bus...

    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina