Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dilluns, 18 de juny del 2012

Bany calent a la piscina

Era un dissabte a la nit del mes de juliol i uns amics havien muntat una festa en una piscina comunitària a prop d’Olot. Jo, que estava per allà de vacances em van convidar a anar-hi. Com que em va semblar quelcom divertit no vaig dubtar i vaig acceptar.
[@more@]
Cada un havia de portar alguna cosa per menjar i, per suposat, molta beguda per poder passar una nit divertida entre els meus amics i els seus veïns. Tots allà es coneixien i, és clar, les noies i dones prenien el sol gairebé nues, amb tangues de fil i, sempre, fent topless deixant a la vista de tots els veïns els meravellosos pits que per allí circulaven. Després de sopar, de mica en mica, la majoria de veïns van anar retirant cap a casa seva i, després d’un parell d’hores de tertúlia, sense adonar-nos-en, ens havíem quedat només 11 persones al costat de la piscina: quatre matrimonis, dues noies d’uns 30 anys, que compartien pis, i jo.
Una noia, de nom Pilar, estava asseguda al costat del seu marit. Jo m’havia fixat que ella, des del principi del sopar, destacava per ser una noia molt simpàtica i tenia un no sé què sensual i provocatiu en la mirada. Durant el sopar vam intercanviar diverses mirades que jo no sabia ben bé com interpretar però que, d’alguna manera, em semblaven de certa insinuació. Tots havíem begut prou i, degut a això, la conversa s’anava fent cada cop més animada i els acudits i històries eren, cada cop, més verds.
Eren les 3 de la nit i el nivell d’alcohol seguia pujant. Llavors, un veí, mirant al grup, va dir:
- I per què no ens banyem?
La seva proposició va ser rebuda amb riures de més o menys acceptació. Feia calor i no em va semblar mala idea.
- D’acord – va dir un dels homes – Anem a casa a buscar els banyadors i, en cinc minuts, tots aquí.- No, no – va dir algú altre – Tots en pilotes.
Aquella era la broma típica que ningú seguiria però algú va dir:

- Vinga maco, fes-ho tu primer.
I sense pensar-s’ho dues vegades es va treure la roba, enmig dels riures de tots i totes, i es va quedar en pilotes llençant-se, tot seguit, a la piscina. Entre els riures de tots algú va dir:
- A veure qui és el següent.
Marc, que així es deia el noi, dirigint-se a tots ens va dir:
- Vinga, no sigueu tallats – i mirant a la seva dona li va dir – vinga, fica-t’hi amb mi, vinga dona.
La seva dona, probablement degut als cubates que duia a sobre, va cridar entre riures:
- Espera’m amor meu, que ja vinc!
I ràpidament es va treure la roba i es va tirar al costat del seu marit. Allò va encendre l’espurna que va fer que, amb l’alcohol acumulat, entre empentes i crits, ens anéssim traient la roba i tirant-nos a la piscina. Jo em vaig despullar i em vaig tirar a l’aigua dels primers i, des de dins, vaig veure als demés despullar-se. No vaig poder evitar mirar a la Pilar mentre es despullava i vaig veure que ella també em mirava de reüll. No crec que li fes gaire vergonya la situació, sinó que se la veia passant-s’ho bé i, fins i tot, vaig percebre que em dirigia una mirada sensual, un xic provocativa. Semblava que l’excitava que la mirés i se sentís desitjada.
Tots estàvem a l’aigua jugant i bromejant quan algú va treure una pilota i va proposar fer un partit de waterpolo amb unes porteries improvisades. Ningú sabia com havíem arribat a estar en aquella situació però ens ho estàvem passant teta. La Pilar va anar a l’equip contrari del meu i, durant tot el joc, jo intentava estar a prop seu, no sabia ben bé per què, però m’atreia d’una forma especial. La seva forma de mirar-me no feia més que provocar-me un desig  d’apropar-me a ella i abraçar-la. En un llançament de joc vaig fer un bot davant d’ella que va fer que el meu penis quedés a l’alçada dels seus pits i, al caure, vaig perdre l’equilibri caient a sobre d’ella d’una manera que no vaig poder evitar abraçar-la, amb el què vaig poder sentir els seus pits enganxats al meu cos. En aquell moment, i mentre quèiem els dos, la vaig agafar per sota l’aigua posant una de les meves mans al seu cul mentre el meu penis, gairebé en erecció, fregava amb el seu cos. Quan ens vam separar vaig veure que reia i vaig veure que no només no li havia fet res sinó que semblava que, aquell contacte, li havia estat plaent. Vaig mirar de reüll per veure si el seu marit reaccionava però el vaig veure continuant jugant sense adonar-se de res.
Després d’un parell de minuts li vaig dir a un company d’equip que em deixés cobrir aquella part de la piscina, justament on era la Pilar, i d’aquesta manera els nostres cossos van començar a fregar-se un i altre cop fent que el meu membre comencés a reaccionar davant la situació. Un dels cops, em vaig posar rera d’ella intentant que no li passessin la pilota el què va fer que, pel darrera, la tingués abraçada. Més junts no podíem estar i el meu penis estava totalment en erecció. Ella ho devia notar però, enlloc d’enretirar-se, em va semblar que s’unia més a mi.

A partir de llavors, i durant tot el partit, vaig estar fregant-me amb ella de forma més o menys intencionada; uns cops fregava el seu sexe, uns altres el pit, i cada cop m’adonava més que ella estava gaudint amb aquell joc. En un altre bot, la seva mà va fregar el meu membre i vaig sentir com la retirava ràpidament tot i que, en uns segons, la va baixar altre cop, com si s’ho estigués pensant millor, i va mantenir aquell contacte durant uns segons.
De mica en mica em vaig anar tornant més audaç i, un dels cops que el joc es va parar perquè la pilota havia sortit a fora de la piscina, em vaig atansar a ella i vaig fregar, suaument, el seu conyet. Aquell cop, lluny d’enretirar la mà, vaig mantenir el contacte buscant el seu clítoris. Van ser, ni tan sols, deu segons però vaig notar com es va estremir mentre l’acariciava i com, inconscientment, dirigia la seva mà cap al meu membre acariciant-lo només un moment.
Durant els següents minuts, gairebé no m’atrevia a mirar-la als ulls. Però just quan el joc estava més divertit, els focus es van apagar ja que estaven programats per un temps concret. Tothom va començar a fer bromes dient-se els uns als altres “aquestes mans! A veure què feu…”. En plena foscor vaig notar, més que veure, que la Pilar s’atansava a la vora de la piscina per començar a sortir. Em vaig atansar a ella i, just en el moment en què agafava impuls per sortir, la vaig subjectar per darrer i li vaig dir: “no surtis, si us plau”.
Em vaig enganxar a ella, prement la meva erecció contra el seu cul. Els altres estaven nedant o parlant en corrua i jo sentia una tremenda excitació notant el cos de la Pilar unit al meu. Vaig baixar una mà i vaig començar a acariciar el seu sexe rítmicament. La situació, la nit, la foscor, la gent i el seu marit que no ens podia veure, era tot tant excitant que, d’un gir, vaig dirigir el meu membre cap al seu sexe i, quan vaig notar l’entrada de la seva vagina, vaig començar un pausat fregament de la punta del meu gland contra el seu sexe. Ja no podia més. Ella, després d’uns moments així, em va dir xiuxiuejant: “vinga, ara si us plau…”
Suaument vaig augmentar la pressió notant com el meu penis s’anava introduint suaument dins d’ella. Ja totalment a dins, vaig iniciar un lent i profund moviment. El saber que el seu marit estava a uns metres augmentava encara més la meva excitació; no crec que mai més tingui unes sensacions com aquelles. Mica en mica vaig anar notant com els dos ens anava envaint el plaer fins a sentir una explosió dins meu que va acabar amb un orgasme increïble just en el moment en què a ella li tremolaven les cames degut a l’arribada del plaer.
Finalment em vaig retirar suaument i ella es va quedar recolzada a la vora. Després de pocs minuts tots vam abandonar la piscina i vam tornar a les nostres cases. No he tornat a anar a casa dels meus amics però estic impacient per tornar a veure la Pilar; no sé què ens direm però l’experiència d’aquell dia no l’oblidaré mai.

1 comentari:

  1. m ha posat super caxondo quest relat tant calent i ben parit. Ai Pilar !!! si pogués agafar-te en una picina pels pits, el cul i tot el que em deixis...
    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina