Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dissabte, 14 de maig del 2011

Masturbar-se davant la parella

Us heu masturbat mai davant la vostra parella? Us fa vergonya?

Coneixo moltes noies que els hi fa vergonya masturbar-se davant el seu xicot. El fet que ell la miri mentre es toca li fa molta vergonya. Se sent observada i no està tranquila. En canvi el noi normalment s'excita molt veient la seva parella tocant-se i arribant al climax.

Us heu masturbat mai davant un extrany? O sabent que un desconegut us està mirant?

A veure si us animeu a plicar les vostres experiencies.

4 comentaris:

  1. Jo només he tingut una parella que es masturbés davant meu, i només ho va fer un parell de cops. Recordo que el primer va ser un dia que estaven al llit en plena feina i vaig aixecar-me un moment (crec que per a anar a buscar un preservatiu). Quan vaig tornar ella s´estava masturbant, em va dir que no es podia aguantar de tant calenta que estava. A diferència del que normalemnt es veu a les fotos, on la noia es masturba amb una ma, ella ho feia amb dues: amb una ma s´acariciava el clítoria. L´altre braç el passava per sota la cama i es posava un dit dins la vagina, de manera que s´excitava tant cli´toris com vagina a l´hora. Va ser molt bonic. Quan la vaig veure així em vaig agenollar davant d´ella i també em vaig coemnçar a masturbar. Quan ja estavem molt excitats vem acabar follant novament, no cal dir que ens vem còrrer desseguida.

    ResponElimina
  2. Josepb, això m'excita moltíssim, veure la parella masturbant-se seria molt i molt excitant. Jo no tinc aquesta sort. Li fa vergonya.

    Pel que expliques aquesta ex-parella teva és una noia que li va la marxa oi? Una noia calenta...

    Ja estic jo també per aquí, ex company de tertulies de eroscatalà. :-)
    A veure si venen més.

    File

    ResponElimina
  3. Hola File. Doncs la veritat és que era amb diferència la noia més marxossa que mai he conegut, vem fer coses que les altres parelles que he tingut no s´havessin atrevit: follar a un lavabo de la Universitat a ple dia, masturbar-nos mentre anavem en cotxe (una bogeria perillosíssima...), fer-me una mamada a un avió (no al lavabo cosa que em faria fàstic de bruts que estan, sino al seient), i sempre estava disposada a l´acció...

    Estaria bé que ens trobés la CrtistinaB (o qualsevol noia, que sempre ens alegren l´existència).

    ResponElimina
  4. Hola Josep,
    Has de explicar més histories de la teva ex, sobretot explicar amb detalls la mamada al avió que això promet, sembla un capítol de la peli de Emmanuelle. :-)

    Hem deixat algun rastre a eroscatala, a veure si ens troben aquí.

    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina