Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dimarts, 29 de març del 2011

Aeroport del Prat

Estic a l'aeroport de Lisboa esperant l'avió per tornar a casa. Torno a Barcelona després de passar 2 dies a Lisboa. Han sigut dos dies de molta feina i poc descansar, ara això sí, bons tiberis.
Una noia guapa, amb malles i minifalda ha posat una moneda a la maquina i espera una ampolla d'aigua. Però la maquina té un led activat que diu que no li queden ampolles. descubreixo al parlar amb ella que ve de Amsterdam. Li dic "It's empty". Li explico que a prop hi ha una altra màquina. Després me la trobo de nou a la cua per l'embarcament, casualment s'ha posat darrera meu. Xarrem una mica: de on ve, a on va, de on és, com li ha anat l'estancia a Lisboa... Passa per Barcelona per fer transbord però no si queda.
Embaraquem.
Jo estic a la filera 4 i ella a la 8ó, ens despedim. :-(

Llàstima, és una noia molt maca, cabell larg, malles negres, cames i cos voluptuós, pits grans...
Al arribar a Barcelona, agafo la maleta de mà i a buscar la sortida del aeroport.
"Excuse me, do you have 5 minutes?"
No m'ho puc creure, és ella, m'està parlant, m'ha atrapat al aeroport del prat... estic somiant?
Només de veure-la respirar amb aquesta respiració forta per haver anat ràpid, em volia atrapar, m'estic posant caxondo. Els pits li ballen amunt i aball i per que sembla so uns pits grossos.
La conversa dura 5 minuts, anem cap als seveis, busquem uns poc poblats, ens fiquem als serveis de noies i entrem a una cabina. No puc més, la començo a morrejar, estic trempat i estic excitat, l'abraço, li acaricio el clatell, li passo la mà per l'esquena, el cul, les cuixes... no em puc creure el que està passant. Això només passa a les pelicules.
Aquestes holandeses són tremendes. :-)
Amb les malles estis disfruntant molt: acariciant els malucs, les cuixes, ... li toco el entrecuix. Ella ja m'ha descordat la camisa i els pantalons, té la mà al meu paquet per sobre els boxers. Estic a 200...
Ella també. En un moment ens quedem els 2 despullats, quins pits que té, està bonissima, deu tenir uns 25 anys, jo alguns més. Em comença a fer una felació, no em crec el que està passant.
De la felació passem a follar i de follar a FOLLAR...

Només de pensar-hi em poso calent i m'haig de masturbar:-)

7 comentaris:

  1. Això que vol dir, que t'ha agradat o no gens? :-)

    ResponElimina
  2. nose, m'ha fet gracia xd
    no em fotis que t'ha passat de veritat?? =O :-)

    ResponElimina
  3. No fotis que no t'ha passat mai una cosa així? :-)

    T'has de deixar anar...

    ResponElimina
  4. T'ho juro que no m'ha passat mai :)

    ResponElimina
  5. Si hi haguessin més histories de sexe com aquesta als aeroports, tots els avions anirien plens :-)

    ResponElimina