Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dimarts, 15 de març del 2011

Fer l'amor

Acabo de fer l'amor i estic relaxat. 
Primer unes caricies i uns petons. És un precalentament. Una estoneta per començar a desitjar més. A continuació ella s'estira només vestida amb el tanga sobre el sofà. 
Un massatge erotic a l'esquena, quin plaer donar-li plaer a ella. Li costa calentar-se. Els petons i caricies la posen en ralentí i el massatge a l'esquena, cames i glutis la comencen a calentar de veritat. 
La començo a acariciar una mica sobre el tanga i la començo a llepar a les cuixes, glutis, malucs i m'acosto al seu sexe. Ella ja comença a moure el ventre i el seu sexe. Comença a estar calenta de veritat. I jo estic a tope, ben trempat, la meva imaginació vola mentre l'acaricio. Quin plaer...

Ha arribat l'hora de treure-li el tanga.
No hi ha molta llum però puc veure el seu sexe ardent, els seus moviments delaten la seva exitació. Ara està realment excitada. Li estic començant a llepar el clitoris. Ara ja està a cent. 

Em demana un 69. Som-hi doncs. :-)
Em llepa, me la menja, jo la llepo a ella,... això s'està posant a punt d'ebullició...
Quan ja la tinc a punt de arribar al orgasme, deixem de fer el 69 i sóc jo qui li llepo. Així ella pot estar més concentrada en lo seu.
Després ja em donarà plaer a mi.
Els moviments del pubis són més intensos i els gemecs m'avisen que la cosa està a punt de arribar al cim del plaer... ja s'està escorrent, avui no ha cridat molt, ha sigut tot molt , però no sorollós.

Ara em toca a mi escorre'm (això ho explicaré en una altre relat breu :-))

2 comentaris: