Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

divendres, 17 d’octubre del 2014

Una dansa de dones

Us vull explicar, el que em va passar l'altra nit al acabar l'assaig de dansa, però anem a pams...
La veritat és que estava preocupada, perquè teníem l'espectacle molt a prop, i jo encara no em sabia el coi de ball,... sempre girant a la dreta quan és a l'esquerra. Em costava molt això de fer del noi de la parella, però que vols quan no hi ha prous nois al grup i tu ets alta i forta com per aguantar el pes d'una altra noia a l'esquena...
Vam acabar l'assaig molt tard i la majoria de la gent va marxar ràpid sense ni canviar-se de roba, jo vaig baixar al vestuari absorta en el repàs dels fotuts passos del ball i vaig començar a canviar-me. No em vaig adonar que ella s'estava palplantada mirant-me.
- Ei Joana, et veig preocupada. Escolta, jo avui no tinc pressa, si no estàs molt cansada, si vols pugem de nou i t'ajudo a repassar una mica.
Em va semblar molt amable per part seva, i tot que estava rebentada vaig acceptar el seu l'oferiment.
Així que vam pujar de nou a la sala i la Carla va anar ràpidament a posar la música. La cançó del ball que estàvem practicant realment era preciosa, Gravity de la Sara Barailes. Realment aquesta dona té una dolçor a la veu, que m'encisa.
Vaig començar a moure els braços i a girar el coll suaument seguint els primers passos del ball i vaig tancar els ulls per gaudir de la música. Quan els vaig obrir tenia la Carla al davant, mirant-me de fit a fit. Em va oferir les mans per fer de la meva parella de ball. No era la meva parella, ella ballava davant amb el Marc, un dels dos nois de la classe, de fet eren els que ho feien millor.
Vam començar a fer les primeres piruetes i llavors venia el moment crític quan després d'un gir a l'esquerra ella havia de venir i saltar i jo l'havia d'aixecar mentre ella es contorsionava enrera amb el cos. Quan la vaig baixar davant meu, ens vam mirar, i vaig perdre el fil de la cançó i aquell moment va ser molt més llarg del que hauria... però a ella no va semblar importar-li. Em va somriure i em va apartar un cabell de sobre la cara i em va dir: - M'agraden les teves piguetes, et donen personalitat.
Vam seguir ballant però jo cada cop estava més neguitosa, vaig tenir una sensació molt extranya, com si m'estigués exitant i vaig dissimular com vaig poder, tancant els ulls.
Tot i tenir els ulls tancats notava com la Carla em mirava, cada cop tenia més calor, no sabia on posar-me. Cada cop m'equivocava més, anava de mal en pitjor...
Llavors ella va agafar la iniciativa i va posar la següent cançó, Turn me on, de la Norah Jones... molt suggerent... Se'm va acostar i agafant-me les mans em va dir: - Relaxa't i deixa't portar.
I suaument es va col·locar les meves mans sobre el seus malucs i va seguir ballant al ritme de la música i xiuxiuejant fluixet la lletra de la cançó mentre em somreia picarona amb els seus ulls marrons de grosses pestanyes. S'anava controsionant enrera amb tot el cos amb moviments molt sensuals mentre jo estava emmirallada mirant-la.
Llavors es va començar a abaixar el tirant de la samarreta jugant davant meu i es va començar a mossegar el dit amb un posat molt sexy. Jo no m'havia sentit mai així, realment m'estava posant a mil.
Amb un descuit meu, se'm va acostar i em va començar a aixecar la samarreta amb un: - No tinguis por.
I jo em vaig deixar fer i vaig pujar els braços. Quan la tenia pràcticament treta em va suggectar els braços darrera del clatell fent que em contorsionés una mica, i em va besar suaument els llabis. Els tenia calents i humits, i desseguida em vaig animar i li vaig tornar el petó. Les nostres llengües es van trobar i es van entrellaçar una bona estona, amb desfici. Llavors vaig agafar la iniciativa i li vaig abaixar el tirant de la samarreta i li vaig començar a fer petons al coll mentre ella tirava el cap a un costat per deixar-me lloc. Després d'estar una estona així de peu, ella em va dir: - Espera.
I molt de pressa va anar a buscar una estoreta de gimnàs del racó i la va posar davant meu: - Seu, que estarem més còmodes.
Vaig fer el que em deia i ella es va agenollar davant meu i em va a començar a passar un dit delicadament pel ventre pujant cap al meu pit: - M'encanten els teus pits, tant grossos i amples. - Em va dir fluixet avançant el cos cap a ells, per besar-me suaument l'escot mentre amb una mà m'apretava lleugerament el mugró esquerra i jo deixava anar un: - Ai! Involuntari, seguit d'un somriure.
Llavors ella es va treure la samarreta de tirants deixant veure un ventre pla i perfecte amb un pirsing al melic, una pell morena i brillant i uns pits petits i forts, encara més apretats sota aquell sostén esportiu negre i es va estirar lentament sobre l'estoreta mentre em feia un gest que em deia: vine cap aquí. En aquell moment sonava Tots els botons de la Beth, la cançó em va encenen els sentits.
Tenia unes ganes boges de llepar-li aquella panxa tan perfecte i així ho vaig fer. Em vaig col·locar al seu costat i vaig començar a passar la llengua pel seu ventre, jugant al voltant del pirsing de color blau i agafant cada cop més confiança i deixant-me portar. Ella es contorsionava d'excitació al pas de les meves carícies i començava a tenir una respiració més accelerada i llavors es va començar a abaixa les malles i li vaig ajudar. Duia un tanga de color lila esportiu que li quedava genial contra la seva pell moreneta. Li vaig estar acariciant una estona les ingles als extrems del tanga i el cony per sobre de la tela, fent que desitgés que li fotés, i finalment sense pensar-m'ho dues vegades em vaig llepar un dit i li vaig posar dins. Ella va fer un suspir. Estava molt molla, suposo que jo també. Mentre tenia el dit allà vaig tornar a retrobar-me amb els seus llabis, i la seva llengua em va fer una rebuda triumfal. Vam besar-nos una estoneta però la meva llengua estava ansiosa per començar l'exploració així que em vaig desplaçar a poc a poc cap avall, gaudint de cada racó de la fina pell de la Carla, acariciant-la amb la meva llengua: el coll, l'escot, les costelles, el melic, el baix ventre... I llavors molt delicadament li vaig treure el tanga, deixant-li encara posat a mitja alçada de les cames i vaig acostar la cara cap al seu conyet. Feia molt bona olor i tenia un perrús petitó de pèls suaus i sedosos molt agradable. Li vaig separar les cames fen-li plegar una mica, de manera que notés la tensió que feia el seu propi tanga tibant.
I llavors vaig començar a menjar-li el cony tal com m'agradaria que m'ho fessin a mi, començant amb la punta de la llengua, passant-la suaument per tot arreu, llavis externs, interns, etc. I després fent cercles amb calma i delicadesa i deixant anar de tant en tant una llepadeta pràticament involuntària i circular a la zona del clítolis. Incrementant a poc a poc la pressió de la llengua de manera que finalment la llengua es regali amb cercles al voltant de clítolis cada cop més dur i turgent. Vigilant de no fer-hi massa pressió però accelerant el ritme. El secret la constància i la delicadesa. La Carla estava que es fonia, i jo orgullosa del meu art cada cop més calenta només de veure-la en aquell estat. La vaig mirar i li vaig dir: - T'agrada? I ella em va arreplegar i em va fer un: - Vine aquí. Besant-me amb desfici.
Llavors em va abaixar els pantalons i les calcetes tot d'un cop mentre em seguia besant apassionada i em va començar a acariciar el meu cony, però sense poder-se contenir gaire ja, em va acostar un dit als llabis i el vam besar entre les dues deixant-lo ben mulladet, jo no el volia deixar marxar, m'agradava jugar amb els seus dits entre les nostres llengues, però reconec que també em va venir molt de gust quan me'l va posar dins delicadament. Jo estava que em fonia i ella també. Així que cadascuna va posar el dit dins l'altra i de seguida vam començar a contorsionar-nos de nou. Les dues estàvem arribant al clímax i ens besavem apassionadament, ens apretàvem els mugrons i ens masturbàvem cada cop amb més ritme. De cop la Carla em va xiuxiuejar: Jo no puc més, em corro, i dit i fet, ja la tenia tota tremolant i de seguida vaig començar jo també.
Quina nit que vam passar... i després d'aquesta n'hi va haver moltes més, i sí, amb l'excusa de les quedadetes, em vaig aprendre el famós ball... i moltes coses més :p
Aila

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada