Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dissabte, 24 de novembre del 2012

Tarda a la platja

Aquell any vaig marxar sola a un hotel de la costa. Feia molta calor i vaig decidir anar a la platja. Vaig descobrir una cala preciosa d’aigua cristallina, solitaria… feia tanta calor… em vaig despullar, primer el vestit, després el sostenidor… estirada a la sorra, sentía l’escalfor intensa dels rajos de sol sobre la meva pell i la sorra tan fina em produïa una sensació de plaer intens. Tenia molta calor i poc a poc sentía la suor regalimant entre els meus pits i les meves cuixes…vaig pensar en fer un bany i aleshores em vaig adonar de que a la vora del mar hi havia una noia estrangera, em va sobtar que anés tota sola. Estava núa i tenia un cos espectacular… alta, rossa, amb unes cames llarges i fines i uns pits mes aviat grans amb els mugrons durs per la frescor de l’aigua… la seva llarga cabellera li acariciava l’esquena. Estava lleugerament incorporada i amb les mans mullades s’acariciava la pell. Jo tenía una extraña sensació que m’excitava… vaig acostar-m’hi i en adonar-se, em va dedicar un seductor somriure… era una nórdica preciosa… sortosament em vaig poder defendre amb un péssim Anglés i ens vam presentar... Heidy… mai se m’oblidarà aquell nom… cuan ens vam apropar per donar-nos dos petons, els nostres pits es van tocar… mmm em vaig posar molt calenta… em va passar la seva mà pels cabells i els va estrenyer entre els seus dits, ens miravem plenes de desig i per fi li vaig clavar un petó, suau pero apassionat… sentíem les nostres llengües humides toncant-se. Llavors li vaig començar a acariciar els pits, amb els dits sentía els seus mugrons i vaig sentir la necessitat de llepar-los…mentre ho feia ella s’acariciava el cony i gemegava. Ens vam estirar a la platja i ella em va començar a llepar els llavis, els mugrons…em volía fondre amb ella… sentía com el cony em palpitejava esperant sentir la seva llengüa entre les meves cames. Primer em va ficar els dits i jo gemegava sentint com entràven i sortíen i per fi, em va separar del tot les cames i va començar a llepar-me’l de dalt a baix, com si estigués afamada; jo no vaig poder contenir-me i vaig esclatar en un gran orgasme que em va fer xisclar de plaer… peró jo volía més, volía descubrir el seu cos i fer-la gaudir de valent… ella estava de cuatre potes i jo em vaig incorporar i pel darrere li tocava els pits amb una mà i amb l’altra li acariciaba el clítoris i el cul… estava molt mullada, es va estirar a la sorra calenta i em va donar un consolador que portava a la bossa; no m’ho podía creure! Va dir-me que li fiqués pel cony i li llepés els mugrons i jo sumisa ho vaig fer… feia uns gemecs espectaculars i de cop es va posar a cuatre potes altra vegada i em va dir que li fiqués pel cul… jo estava al.lucinada! era una tía molt viciosa i jo estava disposada a fer el que volgués… llavors em va dir que m’el volia ficar ella a mi i vam fer un 69; ella em ficaba el consolador i jo li llepava la figa fins que vam arrivar juntes a un altre orgasme… quina passada!!! Vam caure exhaustes a la sorra abraçades, suades, amb la pell torrada del sol… va ser la meva primera experiencia lèsbica… Meduixeta

2 comentaris:

  1. " , amb els dits sentía els seus mugrons i vaig sentir la necessitat de llepar-los…"

    Simplement genial... Gràcies per aquest relat tan fabulós!

    Un dia us en enviaré un de meu :) a veure si el pengeu!

    petons desde SaphisSarai

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Saphic Sarai.
      Esperem els teus relats. Si us plau no tardis... :-)
      Petons,
      BlocErotic

      Elimina