Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

divendres, 30 de novembre del 2012

Cap de setmana a Caldea

Ai caram que bé, quin relax! Potser molt ple de gent, però és clar… un balneari a aquest preu, no és fàcil de trobar! El que més m’ha agradat ha estat la piscina descoberta! Feia un fred impressionant (sóc molt fredolica) però sorties de la piscina i et sortia fum del cos! (Ràpidament tenies que tornar a entrar)… :D
En fi, que he descobert una cosa… si passes la nit a Caldea… no folles. I jo que em pensava que després de la sessió de balneari tindríem juerga per la nit, resulta que vam acabar els dos petats. Com pot ser que quedis tant cansada? Talment com si m’haguessin apallissat!
Un consell per fotre ma? A la piscina de fora, a la part central, hi ha com una zona on les bombolles fan com espumeta blanca, sabeu? Allà no es veu res…  estàvem allà juntets, com xerrant mentre ens fotiem ma. És molt excitant perquè hi ha tot de gent al voltant, que et veuen, però no del tot…
Ens hi vam quedar una bona estona, alla drets! Li vaig posar la ma per dins del banyador i ja la tenia com una pedra! Em va excitar molt masturbar-lo enmig de tanta gent… lentament, li recorria la polla amb el palmell de la ma, mentre el mirava als ulls. Sempre m’excita, mirar-lo als ulls mentre el masturbo… em dona sensació de poder… ^_^ . Tot i que no es va arribar a córrer… suposo que massa gent. Ell a mi no em va poder fer gaire cosa, ja que això de l’aigua ja sabem totes (ho deia al post de la dutxa) que no és compatible amb el fregament…
En fi, per sort la nit del dissabte si que vam poder estar tranquilets a l’hotel. Vam anar al Martisella (Déu meu que cutre). Però tampoc no vaig estar molt per l’hotel… ;) Un dia d’aquests he d’escriure un post sobre el sexe de vacances… us heu fixat que quan estem de vacances a un altre lloc… en general… follem més? Estem com a més predisposats… no se…és interessant! A vosaltres us passa?
Sonia

1 comentari:

  1. Sonia, m'ha excitat molt la teva experiencia a Caldea. Masturbar a sota de la dutxa amb els demés a prop... aaahhhh
    A mi també m'agrada masturbar a la parella i mirar-la als ulls. A ella li fa una mica de vergonya que la miri mentres es va excitant, diu que li talla una mica el rotllo :-(
    A mi m'excita, m'agrada molt i em dona una sencació de poder sobre la parella. :-)
    Us fa vergonya a vosaltres?
    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina