Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dissabte, 16 de juny del 2012

Un frankfurt?

De que parlarem avui? Mmmm masturbació? D'acord, masturbació. Quants de vosaltres us masturbeu? no tingueu vergonya, és una cosa molt natural, que a part de produïr plaer, també t'ajuda a conèixer més sobre tu mateix, sobre el que t'agrada en aquests aspectes... Quan va ser l'últim cop que us vau masturbar? Jo dimarts al mig dia, la meva mare va sortir de casa i estava molt rallada, em vaig posar les mans a la vulva i vaig començar a masturbar-me. Hi ha moments en que l'única cosa que em calma són les palles. Jo encara no m'he ficat els dits com Déu mana, però ho he provat dues vegades o tres i no em dona plaer. Sabeu el que em va molt bé a mi? Un frankfurt dels grans, com els que et posen a un restaurant. Són gruixudets i tous, entran tot el que vulguis... a mi em posen molt i molt i molt calenta.Una altre cosa que em poso a la vagina? Un penis de plàstic. Vaig anar a la despedida de soltera de la meva cosina, van repartir penis de plàstic (són molt reals) i el tenia guardat a la meva habitació, fins que un dia vaig trobar-li un bon us. Quan tinc molt temps i estic sola a casa, em tumbo al llit dels meus pares completament despullada i em començo  a tocar el clítoris, quan estic prou mullada m'introdueixo el penis i a gauridr s'ha dit.... Què us sembla si vosaltres dieu com us masturbeu? Per al meu gust, és una bona manera de posar calenta a la gent. Us hi animeu? Vinga, no costa res!!

Andrea

1 comentari:

  1. No es trenca el frankfurt? En moments de molta excitació potser es fa molta força. :-)
    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina