Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

diumenge, 10 de juny del 2012

Quan més cansada estic més necessito fer l'amor

És tard, ha estat un dia d'anar amunt i avall, però curiosament quan més cansada estic més necessito fer l'amor, em dona forces, em fa vibrar, no puc esperar gaire més...

arribo a casa cercant-te, no hi ets, penso de seguida en masturbar-me, no puc esperar ni un segon més... si, ho faré i pensaré en la teva polla quan em penetra de costat, i alhora la teva mà ferma em toca el clítoris amb una delicadesa que em fa escorre’m només de pensar-lo...

aparto el cobrellit, m’estiro boca amunt, m’aixeco la samarreta i cerco els meus mugrons. Els mullo amb els dits ensalivats, els estiro, m’excito... l’altra mà descorda el botó del texà, baixo la bragueta i busco amb el dit la punta del meu clítoris que ja surt cap enfora...

vull que siguis, penso en el teu cos...

1 comentari:

  1. Ei, ets tot el contrari que la meva parella.
    Ella si està cansada no té ganes de sexe. I molts dies està cansada... muaaaa!!!

    Jo en canvi sempre estic disposat, jo sempre tinc ganes de fer sexe i algun cop de fer l'amor i tot. Jajajajaja

    Us passa als que llegiu això? a qui us assembleu més, a la meva parella o a mi? potser és una divisió de sexes?

    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina