Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

divendres, 20 de gener del 2012

Una bona estona al cinema


Estic al cinema una nit. He anat a una d'aquestes sales en què fan pel·lícules en versió original. Estava avorrit a casa, no sabia què fer i se m'ha acudit que estaria bé. Aleshores, just abans que comencés, has entrat tu. Per dins he pensat uffff que bona que està !!!! M'he quedat molt sorprès quan t'has assegut al meu costat, ja que la sala està pràcticament buida. M'has fet un somriure, has pronunciat un educat "hola" i, aparentment t'has disposat a veure la pel·lícula.
Als pocs minuts de començar, he notat com començaves a fregar la teva cama contra la meva, primer susument i després sense dissimular de cap manera. Ostia, se m'ha començat a posar dura immediatament !!!! No sóc molt llançat però avui no sé què m'ha passat i, abans no me n'adonés, ja tenia la ma sobre la teva cuixa. Collons fots unes cuixes tremendes !!!!. He notat com t'obries lleugerament de cames i he donat per suposat que això volia dir que volies més tema, o sigui que he continuat fregant-te la cuixa mentre de mica en mica començava a arremangar-te la faldilla. Se sentia lleugerament la teva respiració cada vegada més ràpida .....Ara t'has obert de cames completament i jo t'he posat la ma sobre el cony. He pensat que la cigala em rebentaria els pantalons perquè he notat que les teves calces estaven xopes i això m'ha posat més calent que la pipa d'un indi. He ficat la meva ma dins i he començat a acariciar-te el teu cony moll, amunt i avall i amb suavitat. Mmmmmmmm he pensat "m'agradaria tastar-lo deu estar deliciós !!!". Aquí he vist de reüll com et mossegaves la ma perquè no se sentissin els teus panteixos. Per sort, no hi ha ningú assegut a prop. Els meus dits han trobat el teu cigronet i l'he acariciat suaument mentre veia com tu et retorçaves al seient. Al final t'he posat dos dits dins el cony i t'he començat a masturbar, mentre el meu dit gros fregava el teu cigronet, moll i palpitant. Gairebé no has pogut reprimir el xiscle que t'ha sortit quan t'ha sobrevingut l'orgasme. He deixat la meva ma dins les teves calces uns minutets més, mentre com notava la teva respiració normalitzant-se lentament.
Finalment he tret la ma i tu t'has posat la roba a lloc sense dir-me res més. Llavors he notat com em posaves la ma a la falda i, de mica en mica, l'anaves apropant a la meva cigala, en aquests moment súper inflada i plena de sang. M'has abaixat la cremallera i l'has tret. Ostiaaaaaaaaaa quina sensació sentir la teva ma agafant fort el meu sexe !!!!. M'has començat a fer una palla molt a poc a poc i ara era jo qui m'havia de mossegar la ma. Ho fas molt bé, en saps de masturbar un home, sí senyor !!!!. També m'he hagut de mossegar la ma quan ha sortit a pressió una bona quantitat de semen i s'ha anat a estabellar contra el respatller del seient del davant. Llavors has tret un kleenex, m'has eixugat amb delicadesa, m'has tornat a posar la cigala a lloc, i m'has apujat la cremallera.En cap moment ens hem mirat a la cara mentre s'esdevenia tot això ... ha estat molt morbós.
Al cap d'uns minuts s'ha acabat la pel·lícula. Ens hem aixecat sense dir res i, en sortir de la sala, me n'he anat al lababo a rentar-me les mans. Com que estava sol, he aprofitat per olorar i llepar el teu flux de la meva ma. Mmmmmmm quina delícia. Mentre em rentava les mans he pensat com m'agradaria de menjar-te el cony i saciar-me d'un líquid tan deliciós. M'he excitat tant que he tornat a trempar, tot i que pensava que no et tornaria a veure't més.Per això m'he sorprès quan t'he trobat a uns metres de la sortida del cinema. Has fet veure que passaves de mi però he notat que volies que et seguís, perquè quan t'has posat a caminar contínuament t'aturaves i miraves enrera per comprovar si jo venia. I és clar que et seguia, en volia més, molt més !!!!. Després d'uns minuts he vist com entraves en un elegant bloc de pisos. He entrat un parell de minuts després de tu, a temps de veure com es tancava la porta de l'ascensor. M'he quedat esperant per veure en quin pis s'aturava i, quan el llum s'ha apagat, he premut el botó per cridar l'ascensor. He pujat fins el pis on havies baixat tu i m'he trobat en un llarg passadís en penombra, al final del qual es veia una mica de llum que procedia d'una porta mig oberta.
Acabo d'entrar a casa tevai de seguida veig que estem sols. De seguida que es tanca la porta t'agafo per darrera, pels pits. Te'ls magrejo bé mentre et faig petonets al coll. Després, com que noto que et vas relaxant, t'apujo la faldilla i fico la ma dins les teves calces mentre et mossego suaument una orella i el coll. Et frego suaument el cony, m'agrada veure com ja s'està tornant a mullar ... siiiiiiiiiiii, deu estar deliciós. Amb molt de compte, et frego tota amb un dit i te'l fico a dins. Ho faig molt suau perquè et vull donar plaer, no fer-te mal. Els teus sospirs, el batec del teu cor (que noto amb la mà que s'ha quedat sota el teu pit esquerra), els teus panteixos i la humitat a la meva altra mà, m'indiquen que he aconseguit posar-te calenta, molt calenta .... i això m'agrada molt. Mentre et faig una palla molt lentament, et vaig fent petonets al coll i a la cara (pels costats) i segueixo tocant-te els pits. Al final aconsegueixo fer-te venir el primer orgasme de la nit i ofegues un crit mossegant-me la ma ....
Et dono la volta i et faig un petó molt humit a la boca. És el moment de portar-te en braços al sofà .... T'hi deixo a sobre suaument i m'agenollo al davant. No he acabat de donar-te plaer .... M'agrades i en vull més de tu. Et vaig traient tota la roba i no paro d'acariciar-te tota, molt suaument i amb lentitud. No hi ha com fer-ho així la primera vegada junts. S'assaboreix més i sempre hi haurà temps per accelerar. Començo a fer-te petonets als costats del coll, a les espatlles, ... mentre les meves mans et separen les cuixes i t'acaricien el teu cony humit. Quan et torno a ficar els dits a dins m'abraces molt fort i em mossegues una orella i després el coll. Estàs bé maca?. Si?, me n'alegro, només vull donar-te tot el plaer de què sigui capaç.
Ara he començat a petonejar-te els pits, sense parar d'acariciar-los també. Els teus mugrons, força endurits a aquestes alçades, estan deliciosos. M'agrada molt omplir-te de petons entre els dos pits. És una delicia perquè a més els teus sospirs m'indiquen que ho estic fent bé ... Començo a baixar cap a la teva panxona i m'hi entretinc força estona. No deixo cap centímetre quadrat sense un petó i una carícia, però l'olor del teu cony moll em crida i m'hi vaig dirigint, sense pressa però sense pausa. Quan hi arribo hi faig un petó molt dolç i em disposo a atacar-lo sense compassió .....Et separo bé les cuixes i et demano que les col·loquis sobre les meves amples espatlles. Començo fent-te molts petonets a la part interior. Ara els meus dits separen els llavis del teu cony, cercant el cigronet, aquella delícia que tinc ganes de llepar i devorar. L'empresono amb els meus llavis i la meva llengua el sotmet a una tortura incansable. El teu sabor omple la meva boca mentre sento com esmorteeixes els teus crits mossegant un dels coixins del sofà. Et separo una mica més les cuixes i et fico a dins tota la llengua, per xuclar tot el que pugui. M'encanta veure i sentir com t'estic tornant boja de plaer. Dóna molta satisfacció veure un èxit tan gran de la meva tasca i això m'anima a seguir i a acabar de llançar-me del tot. D'una arrebolada et dono la volta. Tu et recolzes amb els colzes en el respatller del sofà mentre et separo bé les cuixes i m'amorro a tu, enfonso la cara entre els teus malucs sucosos y et menjo per darrera, llepant amb fruició de dalt a baix i finalment ficant la llengua dins la teva vagina, que no para de rajar un líquid deliciós ; procuro beure-me'l tot, mentre noto com li fots d'òsties al sofà. He perdut el compte dels orgasmes que t'he fet venir, però crec que han estat uns quants. Al final, de propina, llepo una mica el teu culet, per deixar-te ja extasiada del tot.
En acabar, t'abraço suaument i et dic a cau d'orella "la senyoreta vol alguna cosa més ...?

1 comentari:

  1. Com m'agraden aquestes histories erotiques i sexuals al cinema. Em posa super caxondo, m'exciten moltissim.
    Algú ha tingut una experiencia real calenta al cine?
    A veure si ho expliqueu...
    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina