Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

diumenge, 1 de gener del 2012

Follar o Fer l'Amor?

Per despedir l´any, parlem del desitg, del erotisme , heu somiat mai amb follar amb la dona d´algun amic o be amb el marit company de alguna amiga?? fer trios, tenir a una persona,al cap i somiar que li fe-ho passar i us fa pasar moments inolvidables , fer l´amor es simplement estimar i fotre un clau es complir amb una necesitat que calma l´esperit , alleuja els nervis ,els metges ,potser tindrian de receptar que tots plegats follessim mes i prenguessim menys medicaments , amb l´edat el desitg canvia, us torne-ho mes selectius
perque l´erotisme ,es tant present a la publicitat, existeixen aquets cossos danone.... ,jo com que soc un pecador compulsi-ho , i les dones m´agraden ,a totes aquestes preguntes puc afirmar que la meva resposta es que si ,jo tinc una imaginacio molt accelerada i com jo molta gent el problema es que encara en aquesta societat en la que vivim els tabus hi la mentida disfrassada de complexes no ens permet expressar lliurement ,sentiments ,i moltes vegades amb gent desconeguda i distant ,virtualment potser els hi podem expressar sentiments hi insatisfaccions cosa que no podem fer als mes propers , i no per ser aixi mes naturals som uns mes llops qu´els altres perque de llops i llobes ho som tots hi ens agrada qu´ens afalaguin , siguem mes lliures follem mes i serem mes persones ,mes humans mes feliços i no estarem tant sols perque aixo sempre es cosa de dos com a minim , potser tres es el numero just.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada