Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

diumenge, 23 d’octubre del 2011

Quedem per fer un polvo?

Suposo que no es el primer cop que sentiu aquesta frase, sobretot per chats gays.

Em sorprèn moltíssim aquest sistema de quedar amb algú, sense saber res d'aquesta persona, ni tan sols el seu especte físic en persona i fotre un plovo. Em fa plantejar tantes coses aquestes quedades esporàdiques...pq tenim aquesta necessitat tant bestial de sexe fàcil? és la promiscuitat que tant se'n parla? els sexe entre els gays més que un plaer és una necessitat? tant que fins hi tot passes bastant per alt el físic d'una persona per esperimentar el sexe.

No estic fent una crítica al sexe sense amor, estic a favor al sexe sense amor, si una dia et topes amb algú el trobes maco i t'atreu fisicament doncs endavant (coneixes a una pesona  :arrow: desig sexual), jo em refereixo a tens un desig sexual irrefrenable i quedes amb una persona per satisfer-lo.

Jo sincerament no entrenc aquestes quedades i aquest punt de vista, serè jo que no tinc el "líbido" tant pujat com moltes altres persones. A mi m'encanta coneixer gent, veure que cada cop m'atreu més aquella persona i després arribar al sexe, no quedar expressament amb una persona per satisfer aquesta "necessitat", per mi el sexe és un plaer , no una necessitat.

Apa ja he fotut el rotllo que en penseu??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada