Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dimecres, 12 d’octubre del 2011

Habitació d'hotel amb vistes - part II

Mentres ella està al bany surto dissimuladament a la terrassa. 
Poso a omplir el jacuzi amb aigua ben calenta. 
Estem al estiu però al vespre refresca i el jacuzzi al exterior amb aigua calenteta ve molt de gust. 
Deixo que l'aigua vagi rajant i entro a l'habitació.
Al cap d'una estona ella surt de l'habitació amb el pijama disposada a ficar-se al llit.
Li dic de sortir a fora a la terrassa a veure  les vistes.
Em fa cas i surt a la terrassa. Es queda parada al veure el jacuzzi quasi ple d'aigua i amb molta espuma.
Em mira i somriu, crec que la cosa promet.
Ja li estic tocant el cul per sobre el pijama.
No hi ha resistencia, està clar que té ganes de provar el jacuzzi.
Després de un bon sopar, que millor que un bany amb vistes?
Apago el llum de l'habitació, ens despullem els dos i ens fiquem al jacuzzi.
Estem exposats però és de nit i tenim la sensació de passar desapercebuts.
Als 5 minuts de estar dins l'aigua li començo a magrejar el pits, quins pits més grans que té!!
Està excitada o té una mica de fred, el mugró està ben trempat. I tot sigui dit jo també estic ben trempat, l'espuma em tapa la trempera. :-)
Ens comencem a tocar entre les cames, el pit, l'esquena, ...
Ja tinc el dit acariciant el seu clitoris i ella m'està masturbant. 
Ens hem oblidat de les vistes...
Jo em corro una vegada dins el jacuzzi i després anem a dins l'habitació. Ens aixuguem i continuem fent sexe ja al llit. Fem un 69 i acabem follant com bojos.


Va ser una nit màgica.


Salut i Sexe,
File


.

1 comentari:

  1. Moltes gràcies per la historia File.
    Ens hauràs de dir quin és aquest hotel :-)

    És una historia real?

    Bloc Erotic

    ResponElimina