Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

divendres, 8 de març del 2019

Dormint

Entre setmana m'adormo aproximadament a les 12 de la nit.  Llegeixo una mica,  miro la serie al Netflix i com que estic molt cansada sense donar-me compte ja estic dormint. Moltes vegades em quedo amb els auriculars posats, la tablet encesa i jo ja estic somiant...
En el somni sembla que quelcom m'està acariaciant el cul, no sé que  o qui és, és agradable. Després del cul passa a les cames, de les cames al cul, a l'esquena,, caricies suaus i molt agradables, quin somni més plaent...
Estic dormida de costat. La caricia passa de l'esquena a la panxa, de la panxa baixa i baixa i arriba... oooohhhhh.... mmmm... m'estic excitant, és un somni erotic?
Sembla que emm despero en el somni o no sé, em mig desperto de veritat, trigo una estona a donar.me compte que m'ha despertat la parella :-)
M'està fotent mà a saco al entrecuic i jo estic super-excitada, estic mñes que calenta i super humida. Li poso la mà al seu entrecuix i ell està empalmat :-)
La cosa es comença accelerar, ebnns masturbem mutuament una estona fins que ja no puc més i vull que em penetri, em dono la vola, m'agafa, es posa a sobre i em penetra... mmmm.... em corro per primera vegada i no serà la última de la nit.
Miro l'hora i són del dues de la matinada!!
Ha valgut la pena, hem fet l'amor salvatgement...
M'he quedat desvetllada, ja no tinc son :-(
Però no em queixaré que potser un altre dia em torno a despertar mullada i amb algú acariciant-me :-)

Laura

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada