Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

divendres, 16 de maig del 2014

Molt més jove

És molt més jove que jo.
És una noia alta, cabell castany tirant a pel roig, prima però amb corbes, pell blanca, cul ample que permetria magrejar bé, amb pits joves, pits amb mirada horitzontal, desafiants...
Ella té uns 25 anys i jo estic molt aprop dels 40.
És molt simpàtica i molt guapa. És dolça al parlar, amb maduresa per la seva joventut.
I és companya de feina. Porta 1 any a l'empresa.
I aquestes ultimes setmanes treballem junts una estona cada dia.
Quan la tinc al costat, repassant papers, no puc estar-me´n de mirar-li les cuixes, normalment va amb pantalons o malles, té unes cames fortes i maques. A vegades intueixo els pits sota la brusa...
M'excita només de pensar-ho. Algun dia he trempat i ho passo malament, no sé si ella ho deu notar.
Tinc la sensació que em mira amb no sé, pot ser admiració, pot ser amabilitat, pot ser  desig... o això és el que jo voldria, que ella em desitgés com jo la desitjo....
No sé què passarà, dubto que passi res, només passarà en els meus somnis i em produirà plaer quan em masturbi pensant en ella....

BlocErotic

1 comentari:

  1. T'has de deixar anar :-)
    Un dia com qui no vol la cosa quan estiguis assegut amb ella li poses la mà a sobre la cuixa, com qui no vol la cosa. A veure que fa. Si es deixa fer o te la treu.
    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina