Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

diumenge, 13 de maig del 2012

La trucada

Encara vestida, em comença a excitar. Em passa la mà per la cintura, i entra als pantalons. Busca la tira del tanga, i estira la peça amunt, només una mica, lleument pels costats; noto la pressió als llavis, a l’entrecuix. Les seves mans entren poc a poc dins la meva minúscula roba íntima. Em truquen al mòbil, he de respondre (és horari laboral i representa que estem actius per la feina). Ell somriu i la seva mirada lasciva m’indica que no pensa parar i jo el miro amb sorpresa mentre ell va moment els dits; sap que m’agrada que em vagi desfent els camins, que busqui entre les cames. Jo segueixo parlant, intentant de semblar seriosa entretant ell em desbotona els pantalons i endinsa la mà amb més comoditat. M’he d’empassar el gemec de plaer que em provoca. Em treu els pantalons, tant cenyits que se’m notaven totes les corbes. Me’ls abaixa poc a poc, acompanyant la davallada de la roba amb carícies de la seva mà, cames avall i després amunt. M’acarona mentre li poso un peu a l’espatlla i li mostro la font del meu desig. Mirant de concentrar-me en la  xerrada telefònica, la seva llengua comença a fer de les seves, em pregunta fluixet “- Parles amb un home o una dona?” – Un home, responc. – Així deu notar que t’estan llepant prop del sexe.” Obro una mica més les cames i deixo que les seves mans corrin pel meu cos, tallo la conversa amb una excusa fútil, no puc dissimular més. Ell riu i afegeix “- Segur que aquest de la feina també té ganes de llepar-te’l, ets una dona absolutament sexual, ara se la deu estar pelant. – Deixa’l estar, ara hi som tu i jo aquí.”
Estic calenta, i la seva llengua em busca de nou; el meu conyet la desitja però em fa esperar, primer em vol acaronar, m’aparta una mica el tanga per veure el cony, llavis inflats, carnosos. “- És com si tingués vida pròpia. – Tu la hi dones.” Els seus dits busquen el meu clítoris, el tenen, el mouen  -ufff- el freguen i el troba cada cop més incinerant. Em mira als ulls i em diu “- Et vull masturbar amb un consolador que he comprat per a l’ocasió, puc? – Endavant.” Me l’acosta als llavis mentre els dits segueixen jugant amb el clítoris.  El consolador comença a vibrar lleument, me’l posa als mugrons, encara damunt la fina llenceria, i l’abaixa mentre amb l’altra no para i els seus dits em busquen encara més; m’acosta la joguina al meu sexe i percebo la seva vibració, marxa suau. Poc a poc el va entrant i en va apujant la velocitat, no oblida el meu clítoris, hi destina els hàbils dits i ara… la llengua per saborejar tota la mullena. El llepa i noto com es confonen la seva llengua i el consolador, em fong de gust! Sense avisar me’l clava fins al fons, gemego i crido, les cames obertes de bat a bat, la cadera que no para de moure’s, incontrolada. Estic excitadíssima i em treu el consolador de cop, la llengua aprofita l’espai, em llepa amb fúria, amb golafreria. Vaig encadenant orgasmes i ell en va recollint el nèctar amb la boca. Me’l comparteix, una besada marrana. Em mira,  em té tota a la seva disposició, amb la brusa oberta mostrant els sostens que deixen entreveure uns mugrons del tot erectes, de cintura en avall… nua. M’obre les cames, encara més separades, encara més i em clava el consolador fins al fons, amb la velocitat augmentada. Gemego fort, esbufego, em mossego els llavis. Els seus dits busquen ara el meu cul, en noten el foradet i el busquen més. N’entra una punteta, mentre amb l’altra mà gestiona l’aparell. Me’l posa sobre el clítoris, la seva vibració encesa em provoca un gran plaer, el dit del darrera , alhora, avança una mica, només una mica. Exploto en un orgasme intens i ell s’aparta un xic i em mira mentre expresso el meu plaer, admirant la seva obra. Torna i em fot mà, agafa els pits amb força i després em busca el cony i hi endinsa la mà sencera, responc amb més gemecs. L’agafo, li trec els pantalons i els calçotets amb energia. L’estiro, li foto una mamada sense previ avís, intensa, forta, mostrant-li tota la excitació que tinc. La té duríssima, les venes a punt d’esclatar, em diu que pari, i no li faig cas. “Para, para que et vull follar”- crida”. Obeeixo i  encaro la seva polla al meu cony i me la clava, de cop tota a dins, rellisca pel camí del plaer, cap a l’orgasme. M’apreta les caderes amb força, ens follem amb bogeria, salvatgement, me la va clavant i desclavant; boja de plaer arriba un nou orgasme, alhora que el seu, la treu i una lleterada impressionant m’esquitxa tot el cos. N’agafo una mica i m’ho menjo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada