Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dissabte, 10 de març del 2012

Infidel a la feina?

Fa un any va entrar al meu departament una noia molt guapa. Alta, prima, morena i amb uns bons pits, uns pits imponents. Jo sóc el seu cap directe. És molt jove, ens portem uns 10 anys. Aviat vam començar  a fer bromes pujades de to, bromes amb connotacions sexuals i ella em segueix t sense tallar-se. 
 Ella té novio i jo estic casat però l'atracció sexual que tinc per ella és bestial. Després de fer-li moltes insinuacionss, de moltes bromes, i de algun dinar, hem quedat un dia per sopar. Què haig de fer? Apreto el accelerador i intento fer sexe amb ella? Que passa sino vol? Al dia seguent ens veuriem a l'oficina. 
Em posa molt calent, que he de fer? Teniu experiencia amb lios a la feina?
Salut i Sexe,
File

2 comentaris:

  1. Hola File. Jo et recomanaria que no acabessiu al llit, tot i que si heu quedat per sopar no sé jo si no és per a acabar follant... Si acabeu al llit, la cosa es pot liar de manera molt xunga: pensa que us veureu cada dia, i si un dels dos s´enconya de l´altre i l´altre no vol seguir la relació (per a no espatllar la relació amb la seva parella) el mal rotllo està servit. Pensa que pot acabar malament amb la teva dona, no sé si aixó és el que vols... Si no fos una companya de feina et diria que no t´ho pensessis i anessiu direnctament a follar, sense sopar ni tonteries :) però amb companyes de feina canvia molt la història.

    No se, fes el que vulguis, però jo no t´ho aconsello. Si sopant la cosa es posa molt calenta i veus que acabareu al llit, intenta deixar-li molt clar que no vols res més que un polvo (aclarint que no vols fer-li mal després), però no t´enganyis, una cosa és deixar-ho clar però que realement desprès aconseguiu no enconyar-vos.

    Igual tens sort i ella també l´únic que vol és una bona revolcada, i podeu fotre un clau per tirar cohets i a quí s´acaba la festa.

    Ja ens explicaràs (si hi ha polvo ens ho expliques en detall, eh ?)

    ResponElimina
  2. Hola Josep,
    Moltes gràcies pel teu comentari.
    He reflexionat molt abans de contestar.
    De fet, estic totalment d'acord amb tu. Conscientment està clar que no m'interessa ficar-me al llit amb ella.
    Crec que cap dels dos vol una relació seria, de fet ella no sé el que vol però crec que relació no. Si vol sexe, tampoc estic segur. Ella té parella. Ara em segueix el joc de insinuacions i comentaris a saco, potser només vol jugar. Lo del sopar? No sé...
    Seguint el teu consell i reflexionant amb fred crec que convidaré a un altre company de l'oficina i anirem els 3 a sopar. :-(

    Si passa algo us ho explico...

    Per cert a veure quan expliques aluna historia calenta de les teves que estan molt bé.

    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina