Bloc Erotic

Bloc Erotic
Blog Erotic

dimarts, 22 de novembre del 2011

Emocions fortes viscudes a través de fotografies

Ara últimament m'excito més amb algunes noies, començo a passar bastant dels nois. Penso que les noies som més madures i comprensives que els nois, i algunes com aquesta m'atrauen. Encara no tinc clares les meves tendències sexuals, estic cada cop més convençuda de que sóc bisexual. Veient les seves fotos faig el mateix que feia amb el noi, em començo a tocar els mugrons i se'm comencen a empalmar, començo a sentir calor a la vagina i em començo a moure sensualment, cada cop em vaig calentant més, fins que arriba un moment que em ve aquesta sensació de tremol·lor de mans i braços, d'augment de salivera, d'augment de la temperatura del meu cos (tinc més calor de lo normal), i sobretot, acceleració dels batecs del cor, i és en aquest moment quan ja no puc més i arribo a l'orgasme :$$$ Després de l'orgasme em toco i sento la meva vagina bullint :$$$$$

 extreme masturbation

3 comentaris:

  1. Mercii, m'ha encantat :D <3

    ResponElimina
  2. A mi també m'ha encantat. Em posa calent aquest texte.
    N'esperem molts més. :-)
    BlocErotic

    ResponElimina
  3. El trobo molt natural i m'agrada.
    Les histories lesbianes són molt excitants!!!
    extreme masturbation segueix escribint més relats.
    Salut i Sexe,
    File

    ResponElimina